יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

מצליחה לבשל!!!


שלום לכולם,

אני יודעת שבדרך כלל הבלוג מוקדש למידע מקצועי בלבד. אבל בעקבות שינויים בחיי החלטתי שאולי משהו קצת יותר אישי יהיה נחמד.

למי מכם שמכיר אותי, כבר יודע כמה אני אוהבת לבשל.....אז זהו, שלא ממש.

אני דיאטנית. אני אלופה בלתת מתכונים מנצחים. אבל לבשל ממש, עד כה לא היה לי את הצורך (כי תמיד היו מי שבישלו בשבילי) או הרצון (למה לבשל אם אפשר פשוט לבקש ממישהו להכין לי??).
כל זה השתנה לפני שלושה שבועות. עברתי לגור לבד. לבד!!!!

ועכשיו אין מי שיבשל לי. ומסתבר שבסוף הרעב מנצח את העצלות (לפחות היום הוא ניצח).
אז לאלו מכם שמכירים אותי ולא מאמינים. ולאלו מכם שעדיין לא כל כך מכירים אותי.
שימו לב, היום הכנתי לעצמי פריטטה..... ולא זה לא סתם עוד אומלט עם שם מפואר. זה פ ר י ט ט ה.

ולסקפטיים.....

מתכון לפריטטת קישואים:

חומרים:

1/2 בצל קצוץ
1 קישוא בינוני מגורד
ביצה אחת
חלבון ביצה אחד
חופן פיטרוזיליה קצוצה
מלח
מעט אבקת שום

הוראות הכנה:

מאדים את הבצל עם ממש ממש מעט שמן.





לקערה בינונית מגרדים את הקישוא, מוסיפים את הפיטרוזיליה ומתבלים לפי הטעם. נותנים לנוח לחמש דקות.



לקערה מוסיפים את הביצה והחלבון ומערבבים היטב.




את המסה מוסיפים לבצל המוזהב. משאירים על האש עד שמזהיב, והופכים. אותו הדבר לצד השני.










מגישים חם בליווי סלט ירקות, וגבינה עד 5%.

יצא ממש טעים :)
צ'או.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה